Vantaan Kokoomus

Miia Lindell

VTM, vanhempi politiikan asiantuntija

Nikinmäki, Korso

Olen 33-vuotias valtiotieteiden maisteri ja kahden lapsen äiti Vantaan Nikinmäestä. Päivätyökseni työskentelen voittoa tavoittelemattomassa erityistehtäväyhtiössä vanhempana politiikan asiantuntijana.

Olen jo nuoresta pitäen tottunut puuhastelemaan kaikenlaista ja politiikkaan mukaan tultuani vuoden 2017 kuntavaalien yhteydessä innostuin täysin! Vaalien jälkeen olen toiminut Vantaan kaupungin monikulttuurisuusasiain neuvottelukunnan varapuheenjohtajana ja kaupunkisuunnittelulautakunnan varajäsenenä. Samaan aikaan myös toimintani puolueen riveissä on vahvistunut – ensin oman paikallisyhdistykseni puheenjohtajana kahden kauden verran ja sen jälkeen Kokoomuksen digi- ja tulevaisuusverkoston puheenjohtajana. Toki oman työni kautta politiikka on arjessa päivittäin suuressa osassa ja välillä onkin vaikea sanoo missä työni loppuu ja harrastukseni alkaa. Nautin kuitenkin suunnattomasti siitä, että voin tehdä muiden kuntalaisten eteen jotakin hyödyllistä. Olen oppinut yllä mainittujen tehtävieni kautta todella paljon ja toivonkin voimani syventää osaamistani entisestään vuoden 2021 vaalien jälkeen.

Politiikan ja kotielämän lisäksi harrastan myös crossfittiä sekä juoksen aktiivisesti. Terveellinen elämä, ulkoilu ja itsestään huolehtiminen ovat koronan mukanaan tuoman poikkeusajan myötä tulleet suureksi osaksi elämääni. Toivon jatkossa myös tämän heijastuvan poliittisessa toiminnassani.

Kuntavaalit 2021 - Muut ehdokkaat

Suodata suuralueen mukaan