Vantaan Kokoomus

Kykyri Sari 173

Sari Kykyri

Liikunnanohjaaja, lasten ja nuorten erityisohjaaja

Asola, Koivukylä

0440616617

Olen 47-vuotias parisuhteessa oleva kolmen pojan äiti Vantaan Asolasta. Kotoisin olen Kajaanista, jossa vietin ihanan lapsuuteni. Minun elämääni on aina kuulunut liikunta ja urheilu. Aktiiviuran tein pesäpallon parissa Kajaanissa. Kouluttauduin liikunnanohjaajaksi Lapin urheiluopistossa Rovaniemellä. Vantaalle tulin vuonna 2001. Sain ihanat lapset elämääni ❤️ palasin työelämään ja kouluttauduin oppisopimuksella lasten ja nuorten erityisohjaajaksi. Olen työskennellyt iltapäiväkerhoissa ja kouluilla opettajan töitä tehden. Tällä hetkellä työskentelen logistiikan parissa varastolla.​ Kuntavaaleihin lähdin mukaan, koska kaikilla meillä pitää olla turvallinen paikka asua. Meidän jokaisen pitää saada apua silloin, kun sitä tarvitaan. Oli sitten kyseessä, päivähoito, terveyspalvelut, kouluasiat, harrastaminen tai mikä vaan meidän kaikkien hyvinvointiin liittyvä asia. En anna tyhjiä lupauksia vaan ryhdyn toimeen.

Kuntavaalit 2021 - Muut ehdokkaat

Suodata suuralueen mukaan