Vantaan Kokoomus

Heli Hakala kampanjapäälliköksi Mika Kasoselle eurovaaleihin

Vantaan Kokoomuksen puheenjohtaja, kaupunginvaltuutettu Heli Hakala on valittu europarlamenttiehdokas, kaupunginhallituksen puheenjohtaja Mika Kasosen kampanjapäälliköksi.

Kasonen kertoo tutustuneensa Hakalaan yhteisten vaalikampanjoiden sekä valtuustotyön kautta.

– Heli on ahkera, vaikuttava ja luotettava. Heli on aikaansaava kuntapolitiikassa ja järjestötyössä, ja hän teki myös hienon tuloksen ensimmäisissä eduskuntavaaleissaan. Hän on myös luonut laajat verkostot politiikan parissa. Olen äärimmäisen tyytyväinen, että Heli lähti kampanjapäällikökseni eurovaaleihin.”

Hakala kertoo lähtevänsä mielellään rakentamaan ehdokkaan näköistä valtakunnallista kampanjaa.

– Olemme tehneet Mikan kanssa jo paljon yhteistyötä vaalikampanjoissa sekä valtuustossa. Mika oli edeltäjäni Vantaan kunnallisjärjestön puheenjohtajana. Mikan eteneminen politiikassa on ollut huimaa; hän on kaupunginhallituksen puheenjohtaja ja sai eduskuntavaaleissa Uudeltamaalta lähes 4000 ääntä. Olen kiitollinen mahdollisuudesta toimia vaativassa kampanjapäällikön tehtävässä. Mika on reilu, yhteistyökykyinen ja tekee sitkeätä ja tinkimätöntä työtä tavoitteidensa eteen. Näillä eväillä kaikki on mahdollista!

Lisätietoja:

eurovaaliehdokas Mika Kasonen, puh. 050 511 4498