Vantaan Kokoomus

Hyvää alkanutta vuotta!

On hienoa päästä tekemään työtä Vantaan Kokoomuksen puheenjohtajana. Meillä on hyvä ja yhteisöllinen toimintakulttuuri, ja otamme lämpimästi kaikki mukaan. Itse olen toiminut politiikan parissa aktiivisesti vasta muutamia vuosia, mutta voin sanoa sen tuoneen mukanaan valtavasti mielenkiintoista sisältöä ja uusia ihmisiä elämääni.

Luottamustehtävieni myötä syntymäkaupunkini Vantaa on tullut minulle entistäkin tärkeämmäksi ja läheisemmäksi. Toivon, että vantaalaiset asukkaat ovat aktiivisesti yhteydessä päättäjiin ja viranhaltijoihin, jotta saamme yhdessä kehitettyä Vantaata eteenpäin. Jokainen voi vaikuttaa asioiden kulkuun.

Meillä on Vantaan Kokoomuksessa hyvä tilanne; Olemme suurin puolue Vantaalla ja Vantaan ja Keravan hyvinvointialueella ja meillä on eteenpäin katsova yhdessä tekemisen meininki. Vuosi 2024 alkaa heti energisesti presidentinvaaleilla ja aktiivisella kampanjoinnilla.  Me Vantaalla teemme parhaamme, jotta saamme Alexista tasavallan presidentin. Kesäkuussa on europarlamenttivaalit, joissa ehdolla on edellinen Vantaan Kokoomuksen puheenjohtaja, nykyinen kaupunginhallituksen puheenjohtaja Mika Kasonen. Menestystä vaaleihin!

Meillä on muutenkin syytä juhlaan; alati kasvava ja kehittyvä kotikaupunkimme täyttää 50 vuotta. Me Vantaan Kokoomuksessa jatkamme työtä sen eteen, että Vantaalla on viihtyisää ja turvallista asua, harrastaa, kouluttautua, tehdä työtä ja yrittää. Olemme toki myös mukana juhlavuoden humussa ja tapahtumissa. Pidetään siis lippu korkealla!

Sen verran hieno lopetus oli mielestäni Sauli Niinistön viimeisessä uudenvuoden puheessaan tasavallan presidenttinä, että siteeraan sitä tässä: ”Nyt esitän yhteistä uudenvuodenlupausta: että kohtaamme toinen toisemme reilusti, toista ymmärtäen, ihmisyyttä kunnioittaen ja perinteistä yhteyttämme ja luottamustamme vaalien”. Toivotan kaikille hyvää ja menestyksekästä vuotta 2024!

Heli Hakala
Vantaan Kokoomuksen puheenjohtaja